Frequently Asked Questions
Hoe kan ik een taart of dessert bestellen?
Je kan contact opnemen via het contactformulier op de website of via mail. Van hieruit bespreken we verder jouw wensen via mail.
Na het opmaken van de bestelling krijg je een offerte waar de uiteindelijke prijs duidelijk op vermeld staat.
Daarnaast kan je ook altijd een bestelling plaatsen op de webshop, let op, reken altijd 2 à 3 dagen tussen het plaatsen van de bestelling en de ophaling/verzending.
Hoe lang op voorhand bestel ik een taart?
Reken op 2 à 3 weken. Al kan er zelfs dan geen plaats meer zijn. Zodra je de datum kent kan je best al even reserveren,
ook al weet je nog niet wat je precies wil!
Wat zijn de smaken?
Dit kan je terugvinden op de website bij je gewenste product.
Kan je rekening houden met allergenen?
Ja, ik kan zeker rekening houden met allergenen. Neem hiervoor zeker op voorhand even contact met me op.. De kans bestaat wel dat er ooit sporen van allergenen in het gebak terecht komen. Rêveur Bakery is dan ook niet aansprakelijk voor problemen met allergenen naderhand.
Indien u op voorhand geen opmerkingen maakt met betrekking de allergenen kunnen onze producten (sporen van) volgende stoffen bevatten:
- glutenbevattende granen (tarwe, rogge, gerst, haver en spelt)
- eieren
- pinda's (aardnoten)
- soja
- melk en zuivelproducten (inclusief lactose)
- schaalvruchten (amandelen, hazelnoten, walnoten, cashewnoten, pecannoten, paranoten, pistachnoten, macadamianoten)
- sesamzaad
- sulfieten
- lupine (plantensoort)
Voor meer info, gelieve onze allergenenlijst te raadplegen.
Kan ik een fondant taart bestellen?
Nee, ik maak geen fondant taarten meer. Taarten worden afgewerkt met botercrème, eventuele versiering kan wel met fondant gemaakt worden.
Kan je een taart namaken die ik heb gezien op Pinterest, Instagram of Facebook?
Met alle respect voor andere bakkers, kopieer ik geen werk van anderen.
Je mag natuurlijk altijd een taart ter inspiratie doorsturen. Die zal ik verwerken in mijn eigen stijl.
Waar kan ik de taart afhalen?
Gezien ik een thuisbakker ben, kan je de taarten bij mijn thuis afhalen op het vooraf overeengekomen tijdstip.
Kan een taart ook geleverd worden?
Ja, op aanvraag leveren we ook aan huis. Bezorgkosten bedragen €10 in een straal van 25 km rondom de gemeente Bocholt.
Voor extra kilometers wordt €0,40/km aangerekend.
Werk je ook als leverancier voor bedrijven of horeca?
Ja! Dit kan met al het gebak van op de website, maar ook met andere persoonlijke wensen.
Stuur zeker een mailtje zodat we samen de opties kunnen bekijken.
Kan ik de cake en desserts veilig vervoeren naar huis?
Ja! Alles wordt verpakt waardoor het vervoer geen probleem mag zijn. Bij het afhalen geef ik je ook nog wat tips mee. Een beetje voorzichtig rijden is wel aangeraden! Rêveur Bakery is niet aansprakelijk voor schade tijdens het vervoeren van je bestelling.
Moet ik mijn taart in de koelkast bewaren na het afhalen?
Wij raden aan om de taart koel te bewaren, en een uur op voorhand op kamertemperatuur te laten komen.
Hoe lang kan ik mijn cake bewaren?
Omdat alles vers gemaakt wordt, kan je de cake tot 5 dagen in de koelkast bewaren. Je kan je cake ook in folie in de diepvriezer bewaren.
Ik wil mijn bestelling nog aanpassen, kan dit?
Ja, dat kan zeker! Tot 1 week voor de bestelling is dit mogelijk.
Alles wordt vers en ingepland ingekocht, daarom kunnen er geen last minute wijzigingen meer gedaan worden.
Tot wanneer kan ik mijn bestelling annuleren?
Dit kan kosteloos tot 2 weken voor de leveringsdatum.
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
De betaling gebeurt bij afhalen van je bestelling en kan contant of met Payconiq. Bedrijven kunnen op factuur betalen.
Bij levering dient het bedrag op voorhand overgeschreven te worden.
Kan ik langskomen om mijn bestellingen te plaatsen?
Alle bestellingen gebeuren via mail., enkel voor bruidstaarten of sweet tables wordt er een afspraak gemaakt.
Is alles op de cake eetbaar?
Nee, sommige gebruikte decoratie is niet eetbaar. Dit wordt bij het afhalen duidelijk gecommuniceerd met de klant.